Հիվանդ ես չարությամբ

 

 

Աստղ Կիրակոսյան 

Ավագ դպրոց 

10-2

     Շատացել են հիվանդներն, աղքատներն  և դժբախտները: Պատճառը վարակիչ չարությունն է, որը դոփում է ժողովրդիս սրտում: Մտածել, թե հիվանդությունը բախտից է, աղքատությունը հիվանդությունից, դժբաղտությունն էլ բախտից՝ սխալ օրենք է: Ինջևէ հասանք խոցելի սահման: 

Դժբախտություն բախտից.

Անմտորեն դրությունդ զննելու փոխարեն հիշիր, որ ամեն մի խնդիր ու ամեն խնդրի լուծում քո մեջ է: Իսկ հիմա մի չարացիր և ինձ մի վարակիր քո անմիտ չարությամբ: Մահացու հիվանդություն է, որ վարակում ես անխնա ու նույնքան անխնա վարաքվում են: Մեկ վայրկյան հետո ամբողջ վիռուսը տարածվում է երակներովդ արյան գույնը ուքանում ու ձգտում է սևին: Վարկյան հետո սիրտի աշխատանքը կանգ է առնում:

Բայց իմացիր վերքս միայն ինձ համար չէ, որ այրվում ու  ցավում: Եթե հանկարծ չարացար  պատժվելու ես՝ պատժելու ես ինքդ քեզ:

Բայց թույլ ես դու, վերքիս  աղ ցանեցիր...: 

Write a comment

Comments: 0