Հայկու կամ երեք տող անվերջությունից...

 

Աստղ Կիրակոսյան 

Ավագ դպրոց 

10-2

Իսկ դու մոխիր,

Երբ կրակ էր.

Դու այրվեցիր...

   ***

Ու փայլեցիր

Փայլով ստվերների.

Դու իմ մուգ արև:

 ***

Պատահաբար ավելորդ

Կորած ու սառած

Զգացմունք չունե՞ք ինձ համար:  

***

Մի բուռ շաքար 

Դառը սրտիդ մեջ.

Սիրիր կողքիդ ջահերը: 

***

Որքան կարելի է 

Սիրել ու այրվել

Այս սառը անձրևին: 

***

Խեղճացած լույսեր

Մեծ աչքերում. 

Քո ցավն իմն էլ է: 

***

Սպասել էիր երկար, 

Ու երբ եկավ ժամանակը,

Դու սպասելիքդ մոռացար: 

 

Ցավն էլ է անմեռ,

Իսկ դռներ կբացվեն.

Դռան ճռռոց լսվե՞ց: 

***

Անձրևի մի կաթիլ իջավ,

Համբուրեց այտս

Ու հեռացավ...

***

Տեսնե՞ս ինչ է կատարվում 

Հոգեբանի սրտում 

Խենթերին լսելուց հետո: 

***

Գլուխս կորցրել եմ 

Գտնելն անհնար է.

Սիրել եմ միայնակ:

***

Ժպտաց արցունքդ

Մեռած ժպիտով.

Սպանելը լավ բան չէ:  

***

Եթե դու մոմ ես, 

Դու կրակ չունես. 

Բա ինչու՞ ես հալվում: 

***

Ո՞ր թիվն ես սիրում, 

Գումարիր այդ թվին

Իմ թվերը: Ես հարուստ եմ...

***

Երբ կարծես

Երջակություն չկար. 

Մի ամպի տակից արևը նայեց: 

***

Թավ ձայնդ

Թևերիս, մաշկս 

Փշաքաղվեց: 

***

Իմ հոգի,

Դու ստվեր ես.

Մութ ժամանակ դու չկաս: 

***

Երեք գդալ դատարկություն 

Մի աման դատարկությունից

 Նայիր ու անցիր առաջ: 

Write a comment

Comments: 0