Որ մարդ ես կոչվում

 

 

Աստղ Կիրակոսյան 

Ավագ դպրոց 

10-2

       Անկենդան կենդանի: Որ ապրում ես նույն երկրի վրա, որտեղ գեղեցկությունն այնքան շատ է: Ինչ դու, ինչ նրանք, ինչ բնությւոնն, որ այրվում է նաև քո նմանի համար: Արժանի պահիր անունդ, որ մարդ է ու հոգիդ, որ պետք է մարդային լինի: Մի սպանիր այն ինչ տվել է նա ումից վաղուց երես ես թեքել: Դու երես կթեքես նրանից, բայց նա քազ չի մոռանա: Չի մոռանա և թանկ կգնահատի նրանից էլ առավել ինչը, որ շատ ավելի ամուր է սիրում: Դու, որ մոլորեցիր, ո՞նց կարող ես գտնել: Մինջև ինքդ քեզ չգտնես, բարին չես գտնի: Իսկ երբ գտես քեզ, կարող է բարին դու լինես:  Ու ապշած մի նայիր ինձ, ես երես չեմ թեքել աշխարհից, բայց ես էլ ինձ պետք է գտնեմ: Չեմ կորցրել, բայց ոչ էլ գտել եմ: Այ դու ակենդան կենդանի, որ մարդ ես կոչվում, բայց մարդկայնի հոգիդ կորցնում ես անհետ...:

Write a comment

Comments: 0