Ավետը անգին, տխուր ժպիտով ժպտաց...

Աստղ Կիրակոսյան 

Ավագ դպրոց 

10-1

Ասօր ես և տիկին Նունեն գնացինք մանկապարտեզ` Ավետին այցի: Քնած էին բոլորը, քնած էր Ավետը: Գնացի, նստեցի կողքին: Սև թարթիչները բարձրացրեց, աչքերը բացեց ու սիրուն նայեց ինձ: Տիկին Նունեն բարևեց, ամաչկոտը խունջիկ -մունջիկ եկավ: Միասին նստեցինք, խոսեցինք, մի լավ ծիծաղեցինք: Ավետի հետ բակում փոքր զբոսանքից հետո`  դուրս եկանք մանկապարտեզից: Դուրս գալուց խոսք տվեցի, որ էլի կգանք անպայման:

Ավետը տխուր, անգին ժպիտով ժպտաց: Ավետ, սիրուն Ավետ...

Write a comment

Comments: 5
  • #1

    Նունե Մովսիսյան (Tuesday, 23 August 2016 12:03)

    Աստղ ջան, շնորհակալ եմ այսօրվա համար: Լիլիթ և Օլյա, ամենայն սիրով եմ խոստովանում` ձեզ շատ ավելի սիրեցի...

  • #2

    Սուսաննա (Tuesday, 23 August 2016)

    Աստղ ջան շնորհակալ եմ խոսքերի համար:

  • #3

    Լիլիթ Մեղրյան (Tuesday, 23 August 2016 14:00)

    Շնորհակալ եմ, ընկեր Նունե,ես էլ, որպես Ձեր բլոգի ընթերցող, որ միշտ հետաքրքիր նյութերով է լեցուն, Ձեզ հետ անձամբ շփվելով՝ հիացած եմ.....

  • #4

    Manfaat Eye Care Softgel Green World (Wednesday, 24 August 2016 04:02)

    I would like to say that i'm enjoying your website | http://goo.gl/pVHxwv |

  • #5

    Աստղ Կիրակոսյան (Sunday, 28 August 2016 03:29)

    Ես էլ անչափ շնորհակալ եմ...: Հիացած եմ ես օրերը, ժամերը, տողերն ու խոսքերը ամբողջ կյանքում հիշելու ու պաշտելու եմ: